Here at Eco Wizard we're extremely proud of our Eco ranges and the helpful and knowledgeable customer service we look to provide with every single enquiry and order. But don't take our word for it - check out what some of our customers have to say!

4.8/5
Rated by 1599 customers
Brilliant 👍
17th November 2025

Great value 👍

Dougiebutterworth1955
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the brilliant 5-star review! We look forward to future orders!
No problems
14th November 2025

Quick and efficient

Royeclarkson
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the amazing 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Excellent service
13th November 2025

Ordered incorrectly, no probs replacement sent and refund was promptly paid. Many thanks

Douglas.h
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the outstanding 5 star review! We are thrilled to hear that we could offer such excellent service! We pride ourselves on providing our customers only the best customer service! We look forward to your future orders!
Goods not received and not replying to email
13th November 2025

Ordered item as shown stock when it had to be backordered as none at supplier’s. Agreed to tgst. After 3-4 weeks received same item from later order bur missing free plug. Emailed number if times about previous asking for update but got no replies to my email. Then got email saying it was with APC but when checked tracking order it is not recognised. Emailed again aboyt the order and also previymussing item and still no repky after several days.

Colin.chambers
Response from Eco Wizard on 29 Dec 2025 Thank you for the review. I can confirm that the smart plug has now been shipped, and that the order has been located and the issue resolved. Please let us know if we can be of any further support.
Not fit for purpose
12th November 2025

Before buying this panel heater I contacted Eco Wizard to ask if it was suitable for fixing directly to a ceiling and as told it was. On arrival; it clearly cannot be securely fixed to the ceiling. When I asked again Eco Wizard checked with the supplier who suggested it could be fixed with the supplied screws. It cannot. I had to buy anchor bolts and nuts to ensure it could be fixed without risk of it falling down and causing injury. I could have returned the item but Eco Wizard has ignored by requests to contribute to my additional expenditure. This heater is only suitable for wall fixing and even then it will be difficult to align the fixings. There's no supplied template!

Mike
Response from Eco Wizard on 29 Dec 2025 Thank you for your review. We are sorry to hear that you are unhappy with the service provided. The information we provided on the product came directly from the manufacturer, and when we checked it for you, they confirmed. As a show of goodwill, we refunded you £15 for the inconvenience of the product not working as you were advised by the manufacturer and us and for any extra costs accrued. Please let us know if you have any further questions and we will be happy to support.
Not suitable for ceiling fixing.
12th November 2025

Before buying this panel heater I contacted Eco Wizard to ask if it was suitable for fixing directly to a ceiling and as told it was. On arrival; it clearly cannot be securely fixed to the ceiling. When I asked again Eco Wizard checked with the supplier who suggested it could be fixed with the supplied screws. It cannot. I had to buy anchor bolts and nuts to ensure it could be fixed without risk of it falling down and causing injury. I could have returned the item but Eco Wizard has ignored by requests to contribute to my additional expenditure. This heater is only suitable for wall fixing and even then it will be difficult to align the fixings. There's no supplied template!

Mike
Response from Eco Wizard on 29 Dec 2025 Thank you for your review. We are sorry to hear that you are unhappy with the service provided. The information we provided on the product came directly from the manufacturer, and when we checked it for you, they confirmed. As a show of goodwill, we refunded you £15 for the inconvenience of the product not working as you were advised by the manufacturer and us and for any extra costs accrued. Please let us know if you have any further questions and we will be happy to support.
Rubbish
10th November 2025

Trying to set this up is a nightmare. I need a registration number to set this up and have emailed MyEnergy 3 times and they have never got back to me , rendering my £600+ purchase a waste of money. Wish I had never heard of them.

Kevanguyatt
Response from Eco Wizard on 29 Dec 2025 Thank you for the review and letting us know about the issue with the product. We have since been in touch with MyEnergi who confirmed that they were looking to rectify this for you, so please let us know if we can be of any further support.
Great service
09th November 2025

Item arrived on time and in perfect working order - cannot fault!

Iandenysson
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the brilliant 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Great !
09th November 2025

Easy to install and simple to configure with Octopus Intelligent Go! (Under 2 mins using octopus app)

Iandenysson
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the amazing 5-star review! We are delighted to hear that you are so pleased with your order! We look forward to future orders!
Perfect. Exactly as needed
09th November 2025

Ideal product to replace the one that failed. Connected easily enough and works perfectly.

Petedury
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the superb 5 star review! We are delighted to hear that you are so pleased with your order! We look forward to your future orders!
Fast delivery
09th November 2025

I debated paying for the next business day delivery, but there wasn't much point in the end, because it arrived within 2 days anyway.

Petedury
Response from Eco Wizard on 08 Jan 2026 Thank you for the brilliant 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Failed even before it started
06th November 2025

yes as the review title says, the unit for some reason could not connect to the internet to give codes to allow connection. Electrician wasted 3 hours plus trying for it too work. I would carefully consider buying this product. Not even sure it has been tested prior to leaving the factory.

Silchesterstan
Response from Eco Wizard on 29 Dec 2025 Thank you for the review. We reached out to MyEnergi on this for you in November and they confirmed that they have swapped the unit for you in order to resolve the problem. Please let us know if you need any further assistance.
Nice company to deal with
06th November 2025

Good pricing good coms great delivery

Jcdelect
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the excellent 5 star review! We are thrilled to hear that we could offer such excellent service! We look forward to your future orders!
Geddon great company
06th November 2025

Great price great delivery

Jcdelect
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the excellent 5 star review! We are thrilled to hear that we could offer such excellent service! We look forward to your future orders!
very fast delivery
03rd November 2025

next day

Eakooji
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the incredible 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Excellent.
03rd November 2025

Good price, quick delivery.

Andrew.hardy40
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the amazing 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Excellent
03rd November 2025

Just what I ordered, great piece of kit.

Andrew.hardy40
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the excellent 5 star review! We are thrilled to hear that you are so pleased with your order! We look forward to your future orders!
Great product and price
01st November 2025

Great price for the Tybox 157 which is a replacement for one of the controller thermostat I have in my home. The 157 was delivered on time as advised.

Christine_kubes
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the incredible 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Brilliant
31st October 2025

Good price, standard delivery was next day. Brilliant product, very happy!

John_elmier
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the amazing 5-star review! We are delighted to hear that your order was delivered so quickly & look forward to future orders!
Rr310rf
30th October 2025

Fantastic service from yourselves but a pity you use DPD as a courier, with my neighbour for 4 days, no note, no email - shocking!

Mkcn_wright
US500 bracket
30th October 2025

Does the job and provides plenty airflow/ separation for the batteries. Could be a better fit.

F.mckeever
Fused Battery Isolator
30th October 2025

Easy to mount and install and perfect for its use.

F.mckeever
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the excellent 5-star review! We are delighted to hear that you are pleased with your order & look forward to future orders!
Great Service
30th October 2025

Had issues online with the next day delivery option so I phoned the sales team and they sorted everything for me. Order came the following day. Unfortunately I can’t remember the name of the gentleman who handled my call.

F.mckeever
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the amazing 5 star review! We are thrilled to hear that we could offer such excellent service! We take pride in delivering only the best customer service! We look forward to your future orders!
Great service, support the smaller firms
29th October 2025

It is easy to buy from the big boys but sometimes you take the plunge. Service was brilliant, above and beyond. The reason I say so is not important it is the final result that counts

Biomassrescuecentre
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you very much for the excellent 5 star review! We are thrilled to hear that we could offer such excellent service! We look forward to your future orders!
Excellent device
29th October 2025

It’s best to do some research online before setting up but then it is very easy to install and configure zones for the room. Interfaces well with Home Assistant. More reliable in operation than I expected with only very occasional false positives or negatives.

Steve
Response from Eco Wizard on 09 Jan 2026 Thank you for the excellent 5-star review! We are delighted to hear that you are so pleased with your order & look forward to future orders!
Easy transaction and fast delivery
29th October 2025

Seamless order

Steve
Response from Eco Wizard on 08 Jan 2026 Thank you very much for the excellent 5 star review! We are thrilled to hear that we could offer such excellent service & are delighted to hear that your order was delivered so quickly! We look forward to your future orders!
Works well
28th October 2025

Integrated with Intelligent Octopus Go very easily.

Alankbarker
Response from Eco Wizard on 08 Jan 2026 Thank you for the excellent 5-star review! We are delighted to hear that your charger works so well with your Octopus Go so efficiently & look forward to future orders!
Reviews